A tegnap fantasztikus volt. Néhány kakamajszolási összezörrenésen kívül említésre való balhé nem volt Dejke és köztem. Ácsi még nem igazán érti, hogy ilyenkor Dejkével van problémám és gyorsan beáll láb mellé - abból még baj sose volt.

Azt mondta az állatorvos, hogy olyan 3-4 éves lehet a foga alapján. Viszont a lelke alapján én olyan 6 hónaposnak nézem. Tegnap megpróbálta elcsórni a papucsomat, a jutalomfalattartóval viszont sikerrel is járt. Leszidtam érte, mert ez volt a megfelelő válasz, de titokban mosolyogtam. Ácsi ilyenkor olyan mint valami vén mókus, meglepetten és rosszallóan figyel, úgy csinál mintha neki soha ilyesmi eszébe se jutott volna. Még mindig, minden szituációban úgy pisil, mint a kölykök, de legalább kint az utcán (nagyrészt). Sajnos volt egy baleset a lakásban is, de ez kizárólag az én számlámra írható.

Egy hét kötődés építés után tegnap már mindkét nagy sétára kivittem magunkkal. Játszottunk elbújást, ezt először nem értette, de Ácsi bemutatta az ilyenkor szokásos tennivalót és másodjára már rohamtempóban érkezett meg hozzánk. Mindent elles tőle és folyamatosan a nyomában van. Így a behívással sincs probléma, ha Ácsit hívom, jön mindkettő. Már alig várom, hogy ma mit adnak elő :).

 

 

Szerző: lheszter  2011.02.15. 07:10 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vizslaadopt.blog.hu/api/trackback/id/tr822662128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

emes 2011.02.15. 09:18:16

Eszti, nagyon jó olvasni,hogy napról napra fejlődik nálatok Dejke:)
Ennyi kell nekik, szeretet és törődés.
A végén majd nem lesz szívetek odaadni...

Lilijuc 2011.02.15. 11:37:12

Szia Eszter! Minden nap elolvasom, mi újság a házatok táján, és minden kis öröm és siker, nekem is öröm. Néha meg is könnyezek egy egy bejegyzést. :)
Ha nem bánod a saját blogomon ajánlanálak Titeket. :)

lheszter 2011.02.15. 14:13:21

Nagyon köszönöm!
Olyan jó érzés, hogy szurkoltok Neki :)!!!
süti beállítások módosítása