A magyarvizslasos.hu -n Dejke képtára átmenetileg nem működik... Ennek az az oka, hogy elmozdították a helyéről... A gazdit keresünk mappából átkerült a van gazdijelöltünk mappába...

Nehéz bármit is írnom. Örülök, tényleg örülök. Csak azt hittem, hogy picit könnyebb lesz, nekem. Tudom, hogy Dejkének jó helye lesz. De nálunk is az van. Ezért csináltam ezt az egészet, írtam a blogot, fotózgattam, nevelgettem, szeretgettem, hogy valaki megtalálja, hogy beleszeressen, hogy hazavigye. Megmenteni valakit néhány sorral. És sikerült...

És (még) egy kis vidámság :) A hétvégén Futrinkásokkal bandáztunk Makádon. Nagyon szuper volt! Alig várom a következőt! Talán a Kutyás Teljesítménytúra lesz az április 23-án.

 

Szerző: lheszter  2011.03.18. 14:17 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vizslaadopt.blog.hu/api/trackback/id/tr732750112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása