Dejke hallása a minap eléggé kihagyott, pedig sokszor hívtam. Valami rettentő fontos szaglásznivalója akadt, gondolom a tüzelő fajtársak által hátrahagyott sos üzeneteket olvasgatta.

A kutyaiskolánkban a következőt tanultuk, ami Ácsinál nagyon bevált. Én megyek el sétálni és ha az eb szeretne az én szabályaim szerint bóklászni, akkor velem jöhet. Ha nem, akkor hazamegy. Nincs harag, nincs mérgeskedés, ha a második hívásra sem reagál, akkor odasétálok, pórázra veszem és ugyanilyen nyugodtan hazasétálok. Kutyát a kertbe bevezetem, majd én visszamegyek egyedül sétálni (ez fakultatív :)).

 Hát most Dejke nem szeretett volna velünk sétálni, így inkább otthon szagolgatott. Ácsi pedig örült, hiszen végre civilizált helyekre is elbandukolhatott. Kíváncsi vagyok a kis rozzant tanult-e valamit az esetből. :)

+ A hétvégén volt nálunk egy kis összejövetel és szerintem nagyon jól viselte, pedig sokan voltunk. Az elején úgy csinált mint aki fél, de később a vacsoráját teljes nyugalomban ropogtatta el, így olyan nagy baja nem lehetett :). Nagyon ügyes volt. 

 

Szerző: lheszter  2011.03.21. 07:14 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vizslaadopt.blog.hu/api/trackback/id/tr402757757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása